het laatste weekje in PE - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van lisanne - WaarBenJij.nu het laatste weekje in PE - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van lisanne - WaarBenJij.nu

het laatste weekje in PE

Blijf op de hoogte en volg lisanne

05 Mei 2013 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Heeii allemaal,

Oke dit is wel heel erg ik heb al zo lang niet meer geschreven dat ik mijn wachtwoord was vergeten van waarbenjij.nu :S

Oke wat is er allemaal gebeurt.
Een tijdje geleden ben ik met alle mensen uit het huis hier naar Hogsback geweest, dit is een soort jungle/bosachtig gebied. We sliepen hier in een hostel met de naam away with the faries. En het was ook echt wel een beetje sprookjesachtig. Toen we daar voor het eerst binnen kwamen dacht ik echt ooh help! het waren namelijk alleen maar oude hippies. Het was wel ontzettend gezellig! De volgende dag kwam ik de kamer uit en toen zat heel de boom op het terrein gewoon vol met apen! :)
Toen we 's middags zijn wezen wandelen zijn we nog meer apen tegen gekomen en uit eindelijk zijn we bij de waterval uitgekomen. Het was een ontzettend mooie waterval!

Ook heb ik mijn duikbrevet gehaald! Na eerst heel lang in het zwembad te hebben gelegen en later in de zee heb ik het eindelijk gehaald. In de zee was het wel heel gaaf. Hier zag je allemaal verschillende vissen en koraalriffen. Wel vind ik het doodeng om er boven te zwemmen, omdat ik bang ben dat ik het aanraak.

Met Hebert Hurd ben ik mee op een fieldtrip gegaan. Ze gingen naar de Jester, dit is een boot. Hier hebben we een tocht meegemaakt en onderweg kwamen w een hele grote groep dolfijnen tegen, deze bleven naast de boot zwemmen. Ze sprongen ook uit het water en het was ontzettend mooi om te zien!

Oke er is nog veel meer gebeurt, maar ik moet opschieten want ik ga straks vertrekken. Ik ga namelijk via de garden route reizen naar Cape town (Kaapstad). Maar ik moet me nog klaarmaken. Vandaar dat deze blog ook niet zo groot is. Ik zie jullie allemaal weer over anderhalve week, aaah al weer anderhalve week. Wat gaat dat ontzettend snel!!!

Misschien dat ik in Kaapstad nog wat post als ik er genoeg tijd voor heb en als er internet is.

xx

• 10 Mei 2013 - 22:23

Betty:

Hoi Lisanne, kan dat wel snappen, hoor, dat je je ww was vergeten, zoveel leuke dingen wat je doet!!!! Het zal terug in NL wel heel saai voor je zijn (?) Maar.....alvast een hele goede terugreis gewenst en ben heeeeel benieuwd naar je foto's.
    Groetjes, Betty

• 13 Mei 2013 - 21:35

Henriëtte:

Hoe was de tocht langs de tuinen? Lijkt me geweldig. Morgen terug naar huis... er is echt een kwart jaar om, onvoorstelbaar. Goeie thuisreis!